1. Gegeten in Restaurant Binnen. We hadden een tafel grenzend aan de keuken. Que sfeer erg ongezellig. Een kijkje in de keuken is OK, maar de hele avond in de keuken zitten...
    Eten terwijl ze de vloer aan het dweilen zijn. Nee dank je.
    Er zat geen ijs of citroen in de icedtea... Voor en hoofdgerecht was OK maar bijbetalen voor een bakje friet en sla? Zit dat niet bij de prijs inbegrepen? Nee dus. Dan het toetje. Als toetjesmens was ik zwaar teleurgesteld. Wat een zuinig bordje niksigheid. Paar aardbeitjes, gele smurrie en waterige bollen ijs. Geen slagroom. En het ijs was ronduit vies.
    Dan serveren ze een spoom waar niemand om heeft gevraagd. En wat staat er op de rekening? 82 euro voor de 11 spooms. Als je van verrassingen houdt moet je hier gaan eten: de rekening is het echte toetje van de avond. Maar niet eentje om vrolijk van te worden. Mijn idee: Niet naar Binnen maar als de sodemieter weer naar Buiten.

3,4