Op dit adres zit nu: Marmaris

1. Gezellig en knus restaurantje, vriendelijke bediening, vlees en vis juist bereid en de patat prima gefrituurd. Wel jammer dat het hoofdgerecht alleen met patat vergezeld gaat, geen gebakken aardappeltjes, geen schaaltje groente of salade.

Echter hadden wij dit restaurant uitgekozen omdat wij met onze kids uit eten wilde en zij zichzelf aanprijzen als KINDVRIENDELIJK met vermaak voor kinderen. Ook staat er op internet vermeld bij kindermenu's niet alleen patat maar ook een pastamaaltijd en aangezien mijn zoontje liever pasta heeft dan patat leek ons dit een schot in de roos. Deze informatie is echter geheel ONJUIST. De menukaart voor kinderen was verwijdert. Geen pasta alleen een patatmaaltijd met veel rauwkost (welk kind lust er graag rauwkost?) en helmaal niets aan vermaak voor kinderen zelfs geen pot met kleurpotloden en een stuk papier!! Gelukkig had ik zelf voor een kleurplaat en stiften gezorgd.

Wij kregen drinken en vervolgens liet men ons lang wachten (lees kindonvriendelijk) op de menukaart, toen we uiteindelijk besteld hadden was de kleurplaat inmiddels ingekleurd. We hebben dan ook besloten om geen nagerecht te nemen omdat de verveling bij de kids ging toeslaan en logisch. Wij hadden geen zin om de intieme sfeer voor de overige gasten te verpesten want in zo'n kleine ruimte wordt het al snel luid en druk en hebben dus alleen een hoofdgerecht genuttigd, jammer. Ik snap ook niet waarom dit restaurant zich als kindvriendelijk aanprijst dit is totaal misleidend en vervelend voor zowel de mensen met als zonder kinderen.