Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. We hadden via vakantieveiling een steengrillarrangement voor vier personen geboekt.
    We konden hierdoor alleen maar om half 5 of om half 8 reserveren, vonden we al raar, maar ja toch maar om half 5 geboekt. Toen we er aankwamen was de zaak leeg, alleen buiten op terras was er een gesloten feest aan de gang, erg veel herrie, nergens een verwijzing waar wij dan wel na binnen moesten, dus de eerst volgende deur maar gaan vragen, ja we waren daar aan het juiste adres.
    Bediending was wel vriendelijk, we werden naar een tafeltje gebracht, achter in de zaak, recht onder een muziekbox die toch wel erg hard stond, je kon er je zelf niet verstaan. Gevraagd of deze wat zachter kon, werd ook wel gelijk gedaan.
    De zaak was bijna leeg, dus geen sfeer, later zijn er nog een aantal gasten bij gekomen, maar nog steeds geen sfeer.
    Over het eten wil ik niet klagen, was goed en lekker, alleen erg jammer dat je een half uur op de frites moet wachten nadat je er om gevraagt hebt. Ook vindt ik het niet kunnnen dat er een hond mee het resturaunt naar binnen gaat, dit hoort daar niet thuis.
    Al bij al wel goed, alleen verschillende aandachts punten, en dus geen herhaling van ons uit.