1. Niet belangrijk

De zevende Hemel is een hel, voor klant en personeel.
    We besloten in de 7e Hemel een hapje te te eten. Staan daar voor de deur, maar het zag eruit als een kroeg. Staat er een leuke jongen bij de deur, en die merkt onze weifeling op en zegt, boven is het restaurant, kom maar mee. Hij brengt ons naar boven, vraagt gelijk of we wat willen drinken. Hartstikke leuke knul. Even later 2 glazen wijn en een menu. Het leek eerder een soort huiskamer met een paar grote tafels. Wij zaten aan een tafel voor 8 personen, maar dat mocht, het was niet zo druk. Even later bestellen we de sate op advies van die knul. Weer even later komt er een meisje naar boven sjokken. En werpt een zou- en perperstel op de tafel ( waar we niet eens bij konden), kijkt ons niet aan en sloft weer weg.

Half uurtje later zitten wij lekker te eten, gebracht door het slome grietje die niet eens gevraagd had of we nog iets wilden drinken, komt er een eng mannetje naar boven. Biertje, en bonnetjes in zijn hand, ging de bonnetjes controleren. We hadden de laatste hap in onze mond, steekt meneer een sigaret op! In een restaurant!! Meneer roept die leuke knul naar zich toe, krijgt ie op zijn donder omdat hij de verkeerde prijs voor een biertje heeft gerekend! Jongen verschiet van kleur en rent weer naar beneden om voor ons wijn te gaan halen (want hij zorgde wel voor omzet!!).

Gaat die vent ook nog met dat meisje bespreken hoe slecht die knul werkt, en hoe goed zij het doet!! Niet te geloven.

Wij besloten niet verder meer iets te nuttigen en de zaak te verlaten. Tijdens het naar beneden lopen vroeg ik de man of hij de baas was, dat bleek niet zo te zijn, maar op mijn vervolgvraag of hij dan wel de leiding had kreeg ik een bevestigend antwoord. Ik heb mijn ongenoegen nog geuit over het roken in een restaurant, krijg ik als antwoord: ik heb toch gewacht tot u klaar was met eten?

Geen woord van excuus.
    Bij het naar buiten gaan kwamen we 2 mensen tegen die net naar binnen wilden gaan, die hebben we verteld wat er is gebeurd en ze kozen ervoor om ergens anders te gaan eten, heerlijk idee, dat ik klanten heb weg gehouden!

Ik hoop dat die leuke knul, die het vuur onder zijn schoenen vandaan liep gauw een andere en leuke baan kan vinden!