Op dit adres zit nu: De Twee Vrienden

1. Ben zeer te spreken over de bediening, die was ronduit goed, behulpzaam en vriendelijk. Dan het minder goede nieuws...
    Na de amuse en een glaasje cava zijn we weggegaan. De kok stond met zijn vingers in het eten te proeven en de kaart is een lachertje. Voor elke gang niet meer en minder dan 3 keuzes een kleine kaart is leuk maar dit gaat toch iets te ver.
    Zaak zag er leeg uit en we mochten met zijn tweetjes niet aan een wat gezelligere ruimere 4 persoons tafel zitten terwijl de zaak om 20:00 nog maar voor een kwart gevuld was en zeker niet voller ging worden. Alle lof voor de zeer nette open keuken maar laat die kok dan met zijn vingers uit het eten blijven om ze na het aflikken nog even terug in de pan te stoppen.
    Niet mijn idee van een romantisch etentje. Helaas maar hier komen we zeker nooit meer terug. Er zijn betere Italianen in Alkmaar en voordeliger ook.

4,3