1. De kracht van de Italiaanse keuken is zijn puurheid, eenvoud en eerlijkheid is zeker te vinden bij dit Italiaans restaurant, ze koken volgens deze traditie. Geen menu elke dag bereiden de koks gerechten uit zorgvuldig gekozen ingrediënten.
    De groenten komen van de biologische boerderij uit de buurt. Het vlees is van de biologische slager binnen 30 km omgeving en vis komt 2 per week vers binnen.
    Brood wordt verse gebakken en er is huisgemaakte pasta, deze week hadden ze ravioli met ricotta radicchio en walnoten heel lekker,
    alle wijnen uit Italië en voor al uit Sardinië, meest gemaakt van autochtone druivenrassen.. mooie verhalen bij de wijnen en heel veel passie, en dat in Hoogeveen hadden wij nooit verwacht.
    Opvallend zijn verder de grote ruimte van dit restaurant, met een ambachtelijke Italiaanse sfeer, mooi open keuken dit is te Italië die jij graag ontmoet. De land van de smaak gastvrijheid elegantie een passie. Wij komen zeker terug hier in Hoogeveen bij Da Luca

1. brood en vlees en de zakjes sla komen bij de jumbo vandaan

Vorige recensies van Martijn

• Gister gegeten bij dit restaurant, en alles was super.

De ontvangst, de persoonlijke aandacht van de chef maar ook de manier waarop een gerecht wordt uitgelegd zorgen er voor dat je je speciaal voelt.

Het is een mooi restaurant met een goede sfeer.

Dan het eten, we hadden het 4 gangen menu, en het was heerlijk!

• Zondag gegeten bij dit restaurant, en alles was super.

Het is een mooi restaurant met een goede sfeer.

Dan het eten, we hadden het 4 gangen menu, en het was heerlijk!
    En de wijn uit sardinie, toptoptop.

Vooral de pasta met truffel is het lekkerste wat ik ooit geproefd heb, en hier alleen al voor kom ik terug. Alle gangen waren heerlijk en met zorg bereid, tot aan het dessert en de koffie toe.
    Wij komen graag terug.