1. Irene Wolfs

Weinig tot geen reclame vanuit de buitenkant, slechts een door de zon verkleurd reclamebord op de hoek bij Tulip In hotel.
    Drempel om na binnen te komen ligt vrij hoog voor een restaurant, het blijft toch de ingang van een hotel, langs de receptie etc. Verder is het terras amper tot niet toegangelijk voor rolstoelgebruikers.

De smaak van het eten daar was niets op aan te merken; mooi bord wat wordt 'versierd' als een waar kunstwerk.
    Twee keer wezen eten eenmaal met de ParkStadDeal.nl en de tweede keer a la carte. Smaakte goed !

Prijs/kwaliteit verhouding zet ik mijn vraagtekens bij niet al te grote porties en weinig keus maar de mooie omgeving in het restaurant maakt het weer goed.

Wat niet goed te maken valt is de on-gastvrije ontvangst van de mede eigenaar 'Da' Angelo zelf, met ParkStadDeal.nl kregen wij amper een glimlach laat staan een praatje.
    2 weken later gekomen a la carte en wat meer alcholische dranken benut met onze vrienden en wij kregen hem zelfs aan tafel (ongevraagd).

Wel fijn dat we altijd zonder reservering terecht konden.

Hoop dat (da) Angelo het restaurant toegangelijk maakt voor een bredere doelgroep behalve zijn vaste klanten-vrienden.

5,1