1. Het terras ziet er gezellig uit en is leuk voor kinderen om te spelen. Op het eerste gezicht leek het dus heel wat.. Maar dan het eten! De aanblik is al verschrikkelijk: een grote hoop eten op je bord wat niet van elkaar te onderscheiden is. Een taco waarbij je het verschil tussen het gehakt en de kaas niet proeft; allebei smakeloos! Dan nog een enchillada met Chinese groente! Niks, maar dan ook echt niks van wat er op mijn bord lag zag er smakelijk uit of had enige smaak. Toen de bediening vroeg of het smaakte heb ik netjes maar toch eerlijk gezegd dat het niet smaakte. Antwoord: vervelend, ik zal het aan de keuken doorgeven.. Niks meer van gehoord. Voor de prijs verwacht ik echt geen culinair hoogstandje maar dit is echt een absolute afrader! Om ons heen hoorden we overigens ook veel andere mensen klagen..

1,7

1. Vroeger kon je hier nog wel redelijk eten, maar als je thuis regelmatig echt Mexicaans kookt (KOKEN ZONDER PAKJES) dan heeft dit niets meer met de mexicaanse keuken te maken. Jammer, want aan de entourage ligt het niet.