1. Wij hadden het 4-gangen verrassingsmenu van 36 euro genomen. Bij het voorgerecht zat droge sla zonder dressing, niet echt lekker. De vissoep daarna was heel lekker. Het hoofdgerecht bestond uit gebakken zalm, die echter niet te eten was door de sterke grondsmaak. De serveerster nam het bord terug en nadat zij hem geproefd had, vertelde ze ons dat de zalm inderdaad erg vies smaakte. Ik kreeg een nieuwe, maar moest daarop wel even wachten. Ze bood me geen drankje van het huis aan voor het ongemak. Mijn man moest alleen eten. De 2de zalm arriveerde en smaakte net zo vies als de eerste, wat ook mijn man en de serveerster constateerden. Ook deze ging terug naar de keuken. De lol was er toen helemaal vanaf.
    Ongelofelijk was dat we wel de volledige rekening moesten betalen, omdat de serveerster toen zei dat smaken verschillen, terwijl ze 2 keer beaamde dat de zalm niet te eten was. We hebben betaald, het was mijn verjaardag en wilden geen discussie, maar gingen behoorlijk gefrustreerd weg. Jammer, jammer, want je zit daar best leuk, maar wat een onbehoorlijke behandeling.