Op dit adres zit nu: Le Brasseur

1. Met 6 man gingen we hier eten. Een leuke plek, maar met ontzettend plakkerige tafels, zonder kleed, die met een vieze doek werden 'schoon'geveegd. Toen het hoofdgerecht werd opgediend, kwamen er maar 5 gerechten. Het mijne was men vergeten en werd nog even snel klaargemaakt. Te snel, want de varkenshaasjes waren nog rood van binnen. Bord teruggenomen en kennelijk in de magnetron aangegaard. Nu was alles gloeiend heet en de verse groenten waren verflenst. Gezien de tropische temperatuur binnen namen we ijs als dessert. Volgens de kaart kon je zelf je smaken uitkiezen. Mooi niet. Zonder dat we konden kiezen kreeg ik een bord met ijssmaken, die ik niet lekker vind. Bord teruggestuurd en gevraagd om 2 bolletjes vanilleijs en 1 bolletje frambozen. Maar zelfs dat kreeg men niet voor elkaar. Ik heb het pistacheijs, dat ik niet wilde, maar door mijn zwager laten opeten. Want het houdt een keer op met klagen!
    Kortom: dit restaurant is een afrader!

4,9