1. Op 16 juli met een stel vrienden, totaal 14 man wezen eten om de vakantie in te luiden. In eerste instantie was door “De heeren van Slydregt” er een keuze menu voor ons bepaald omdat we met zo’n grootte groep waren, nadat wij dit hadden aan hebben gegeven we eigenlijk gewoon van de kaart willen eten is na ruggespraak met de keuken besloten dat we gewoon vrije keus van de kaart hebben. We hebben allemaal heerlijk gegeten, waarbij de bediening goed was, al konden ze niet altijd direct gehoor geven aan onze wensen m.b.t. de bestelde dranken daar het gehele restaurant vol zat, we moesten nogal eens (lang) wachten op hetgeen we besteld hadden. Later toen het rustig was konden zij wel gehoor geven aan onze wensen. Al met al was het een geslaagde avond waarbij iedereen heerlijk heeft gegeten. Qua kosten viel het uiteindelijk ook niet tegen, kortom heerlijk gegeten voor een nette prijs, wij, in ieder geval ik kom zeker nog eens hier eten.

Vorige recensies van Loentje

• 18 juli hier met een stel vrienden gegeten (totaal met ze'n 13e). Heerlijk gegeten, vlotte bediening en leuke sfeer.

Grappig detail is de menu kaart met allemaal trein gerelateerde namen, gezien de locatie van het restaurant, het oude station van Sliedrecht.