1. Wij komen met enige regelmaat (zeker 1 x per maand) hier eten. Buiten dat je hier natuurlijk pannenkoeken kan eten, hebben ze hier ook een heerlijke sate of andere gerechten. Bij mooi weer kan je heerlijk buiten zitten en een kleine speeltuin voor de kinderen. Helaas gaat de service achteruit. Reserveren is en blijft een probleem. Wil je reserveren voor een groep van 18 man in de serre, kan gewoon niet gegarandeerd worden!! Een groep van 18 man, wil je nu klanten of niet? Na enig aandringen kan het toch wel, maar de tafeltjes kunnen dan niet bij elkaar..? Hoe jaag je klanten weg.. Echt, eten is goed, maar service staat me de laatste maanden echt tegen. Jammer.

1. Goedemorgen,

Leuk dat jullie altijd bij ons komen eten in volle tevredenheid! Maar ik wil wel even reageren op het reserveringsverhaal, het is in de serre nl niet mogelijk met 18 personen of meer aan 1 tafel te zitten gewoonweg omdat dit niet past! Verder reserveren wij in het WEEKEND alleen vanaf 7 personen om de doorstroming in ons restaurant te bevorderen. U hoeft bij ons nooit lang te wachten aangezien wij binnen 280 zitplaatsen hebben en buiten nog eens 250.Wanneer we alle reserveringen onder de 7 personen aan zouden nemen zou de helft van de avond het restaurant leeg zijn ( om 18.00 uur kan je bv. niemand meer aan een tafel zetten die om 19.00uur gereserveerd is) en dat is een beetje vreemd als je zomaar langskomt en te horen krijgt dat er geen plek is terwijl de helft dan leeg is.Wij hebben ondervonden dat dit de beste manier is om zoveel mogelijk mensen tevreden te houden en soms moeten wij daardoor mensen teleurstellen.Ik hoop jullie snel weer te zien! Met vriendelijke groet,Yvonne