1. Wij zijn aangeschoven bij Twentse toafel. Bij aankomst hadden we grote verwachtingen. We hadden een leuke plek, zaal vonden we erg leuk.
    Toen we de keuze konden maken van soep maakten we beide dezelfde keuze qua soep, deze was wel warm maar zat weinig smaak aan, met een beetje peper kan je dan al snel de smaak iets verbeteren en hebben we dan ook gedaan.
    Toen het buffet dan geopend werd gingen wij vol verwachting erheen, het zag er netjes uit maar overal zat weinig smaak aan.
    Ik ben niet gek van vis salades maar mijn vriend wel, die zei dat dat niet echt optimaal was.
    We liepen door naar de "vlees"bakken. Vol verwachting legde we het 1 en ander op ons bord, balletjes, schnitzel, kippevleugeltjes, frikandelletje, patat, aardsppaleschijfjes. We dachten we proberen van alles wat.
    En echt sorry hoor maar overal zat weinig tot geen smaak aan, we hebben alles toch echt wel een beetje geproefd en kwamen ook tot de conclusie dat de patat van de Mac Donalds nog beter was.
    We dachten hier blijven we echt niet zitten en zijn weer gegaan, zonder een voldaan gevoel.
    De service was redelijk goed.
    Maar eten doen we hier toch echt niet meer!

3,4