1. Op 7juli hebben we 1,5 uur moeten wachten op onze maaltijd, niets bijzonderas besteld, en zijn toen in navolging van andere gasten weg gegaan. De afrekening van de drankjes klopte helemaal niets van. De wachttijden waren zo lang omdat het zo druk was vertelde men, daar was echter niets van te merken. Wel kwamen er continu ruzie achtige geluiden uit de keuken. Het personeel was zeer onvriendelijk en de eigenaar liet blijken dt we niet moesten zeuren, we zaten nog maar 1uu te wachten. De wachttijd was toen nog 20 minuten. Pluspunten, het eten dat gebracht werd bij enkele tafels zag er lekker uit, de plek is prachtig. De aankleding binnen is zeer gedateerd, en moet u naar de wc, opstellen in rijen, er 1 dameswc 1 urinoir en 1 herenwc. Wij hebben onze avond vervolgd bij het chinese restaurant er tegenover, waar we zeer vriendelijk welkom werden geheten, en waar we heerlijk gegeten hebben.

4,5