1. Spoor 63 punten

Inmiddels een aantal keren gegeten bij Café-Restaurant ’t Hunebed, te Borger. We komen hier regelmatig terug omdat de kwaliteit van het eten altijd uitstekend is. Het voordeel van dit restaurant is dat ze een uitgebreide kaart hebben. Tegenwoordig kom je in restaurants een paar voor-, hoofd- en nagerechten tegen. Bij ’t Hunebed is dit niet zo, hier is altijd voor ieder wat wils, van schnitzel tot varkenshaas en van T-bonesteak tot een Hollandse biefstuk. Ook voor de kinderen zijn diverse kindermenu’s te krijgen, uiteraard zit een kinderijsje bij deze prijs in.

De lunchkaart is daarnaast ook vrij uitgebreid, stokbroodjes, uitsmijters, omeletten, snacks, ciabattas, en meer, er is werkelijk van alles te krijgen met verschillende soorten beleg.

De porties zijn hier voldoende, hier ga je niet met een lege maag naar huis.

Wij hebben hier zelf nooit echt lang moeten wachten op ons eten en daarnaast, in goed gezelschap vliegt de tijd voorbij. Daarnaast gaan we uit eten omdat we graag lekker willen eten en niet omdat we snel weer buiten willen staan. Maar we hebben hier, nogmaals, nooit echt lang moeten wachten.

Wat betreft prijs/kwaliteit verhouding, dit is prima. Voor de kwaliteit en de hoeveelheid die je krijgt, zal je het zeker niet voor minder vinden in de buurt.

Het personeel kwam verder vriendelijk en behulpzaam over. Als we vragen hadden, of een gerecht graag iets anders wilden dan uit het menu, konden we dat vragen en na overleg met het keukenpersoneel was vaak veel mogelijk.

Het interieur is gezellig en doet echt denken aan een gezellig, ouderwets bruincafé. Achter in het restaurant verandert de stijl iets en doet het denken aan een net en gezellig restaurant.

Al met al hebben we een zeer positieve indruk van dit restaurant en nodigen we iedereen graag uit om hier een keer langs te komen. Wie weet zitten we er zelf ook wel weer!