1. personeel Batavia

Beste Jamie.
    Restaurant Batavia betreurd het feit dat het etentje niet geheel naar uw wens is verlopen.
    Misschien is het de manier waarop u de extra stoelen vroeg, waar door mijn collega niet graag meer naar u tafel wilde komen.
    U heeft gereserveerd op 28 januari om 18.15 uur, op naam van noordhuis. Voor 16 personen.
    Maar om 18.50 uur was u groep pas kompleet.
    Ik kan me voorstelen dat de eerste die binnen kwam probleem heeft met de tijd.
    Voor de besteling van uw groep, hebben wij al aangegeven dat deze veel verschillende gerechten zal lang duur, ook omdat het deze avond erg druk was.
    - U gaf aan dit niet erg te vinden.
    - U zegt dat u 3 uur heeft gewacht op het eten, dat is niet waar
    u bestelde om 19.02 uur en u bent weg gegaan om 20.21 uur ( registraties uit de kassa )
    Ondertussen heeft u al een voorgerecht en tussen gerecht gekregen voor degenen die dat bij hun menu hadden.
    - Toen u kwam gaf u aan dat u apart wilde betalen.
    Normaal gesproken op een drukke avond per tafel krijgt men een nota, omdat wij uit ervaring weten dat er dan geld te kort is, helaas in u gevalt ook. Er zijn 2 maaltijden en diverse dranken niet afgerekend,
    wij hebben dit uit onze fooien pot bij moeten legen.
    Het buffet wordt continue aangevuld, om het vers te houden en dit kan wat langer duren.
    De meeste gasten hebben er geen probleem mee.
    Normaal staat service hoog in ons vaandel, dit kunt u zien wat wij al aan attenties van de airborn en zelfs erkenning gekregen van de veteranen organisatie die jaarlijks de slag om Arnhem herdenkt hebben.
    Wat ons betreft, zand erover!
    Als u weer komt, dan krijg u drankje van het huis.
    Sorry dat het niet naar u wens was.
    Met vriendelijk groeten,
    personeel Batavia.