Op dit adres zit nu: nevel

1. Afgelopen vrijdag ben ik hier gaan eten met mijn collega's tijdens ons personeelsuitje. Tja, wat zal ik zeggen?
    Sfeer: In dit pand hebben al verschillende tapasrestaurants gezeten en het is een leuk pand op een leuke locatie. De aankleding is prima, leuke foto's van Barcelona aan de wand en toffe tegels op de muur. Ik hou van Spanje dus alle 'Spaanse' dingetjes (waaiers, foto's, etc.) stemmen mij al snel blij.
    Eten & drinken: We kozen voor de 5 gangen. De smaken waren prima maar 't was werkelijk niks spannends. De hoeveelheid viel erg tegen, alles was precies afgemeten en de Bourgondische, royale hoeveelheid die ik bij andere tapasrestaurants gewend ben was hier duidelijk niet van toepassing. Het was gewoon karig te noemen.
    Om het stokbrood moesten we onderling vechten, 6 stukjes voor 4 mensen....
    Overigens wel erg lekkere olijven.
    Daarbij werden we wel extreem goed van drinken voorzien, het was mij overduidelijk dat hier flink aan verdiend werd en dat geeft geen fijn gevoel.
    Service: Op zich was de service prima, het lag er dus alleen een beetje erg dik op dat er aan de drank dik verdiend word. Bij alle gerechtjes werd wel netjes uitgelegd wat het was.
    Prijs/kwaliteit: Ik vind €25,- voor 5 gangen oké, maar dan wil ik niet met honger naar huis wat nu wel het geval was.
    En als de gerechtjes nou ook nog eens erg bijzonder waren maar dat waren ze niet..
    Kortom: Ik kom hier niet snel meer terug, kan ergens anders voor hetzelfde of zelfs voor minder geld mijn buik totaal rond eten ínclusief dessert en van zelfde of hogere kwaliteit. Beetje een jammertje dit restaurant!

5,7