1. Voor de eerste keer hier gegeten. Wij waarderen een etentje op prijs/kwaliteit en kunnen zowel de duurdere als de goedkopere eetgelegenheden aandoen. Ongeveer wekelijks eten wij wel buiten de deur.
    Het was een door de weekse avond en niet druk in het restaurant. Het ziet er leuk uit en de bediening is erg vriendelijk en netjes. De fles wijn die wij van de kaart hadden uitgezocht werd gezocht en gezocht maar niet gevonden terwijl het voorgerecht al was uitgeserveerd. Een carpaccio die helemaal vol lag met truffelmayonaise. Die truffelmayonaise was ook al bij het brood vooraf geserveerd en dit was echt te veel van het goede. Zonde van de carpaccio want als je de mayonaise eraf hebt geschraapt smaakte de carpaccio wel lekker. Het geheel lag toch wel een beetje als een betonblok in de maag.
    Daarna kwam de tournedos die erg lekker en mals was met lekkere knapperige verse groente op de bord geserveerd en erg lekkere rozemarijnaardappeltjes daarbij.
    Als dessert gekozen voor een dame blanche ( was het enige ijsdessert ). Het geheel werd erg mooi gepresenteerd en smaakte ook prima alleen jammer dat de warme chocoladesaus geen echte chocoladesaus was.
    Al met al redelijk gegeten maar voor een paar tientjes meer gaan wij toch liever naar een exclusievere gelegenheid. Wij zullen hier best nog wel eens terugkomen maar dan voor de snellere en goedkopere hap.