1. 2 weken terug naar de overste hof. op aanraden van vrienden. Obers waren netjes, attent en behulpzaam. kwamen ook met regelmaat vragen of alles naar wens was en of je nog iets wilde drinken (zonder opdringere te zijn, of dat je uren zit te wachten op een ober die je bestelling opneemt)
    Eten was super. Voorgerecht, Franse uiensoep, maar ook echt zoals een Franse uiensoep behoorde te zijn.. vol van smaak. HEERLIJK.
    De grill carroussel deed me verbazen, het vlees was heerlijk mals en je proefde gewoon dat het ook daadwerlijk van een grill afkomt. Een aanrader, zeker..
    Mijn vrouw had vis en die zag er ook goed uit, maar helaas eet ik geen vis.
    Het dessert, verrassend, heerlijk en ook vernieuwend. Een Dame Blanche op een dergelijke wijze opdienen.. chappeau.
    Leuke locatie, goede bediening en een chefkok die weet hoe het hoort! complimenten! We gaan er snel weer heen!