1. Zondag 30 oktober 2011

Voor de tweede keer terug bij Het Schwarzwald. De Chef kwam langs en gaf een aantal aanbevelingen maar wij wilden ons laten verrassen, met als enige voorwaarde iets met vlees. Biefstuk was formidabel. Ondanks dat we geen fan zijn van bloemkool bleek de ratatouille met o.a. bloemkool een schot in de roos. Het dessert was eveneens uitmuntend. Oude traditionele ingrediënten in een nieuw jasje. Echt geweldig. En met een klap op de vuurpijl hadden de kinderen ieder een leuk party fontein in het ijs. Echt top! Wij hebben een heerlijk diner gehad. Super bediening en wat een geweldige chef. Terug in de auto naar huis was de conclusie wie is de Chef? Dat is John Spruit!

Kortom een restaurant met zeer veel potentie die nog eens hoge ogen kan gaan gooien. Inrichting service en bediening van deze tijd. Helemaal super dat zo'n jonge ondernemer als M. Hoogland zulke risico's in de horeca durft en kan nemen. Binnenkort maar weer eens checken. Chapeau!