1. Beste Femke,

Erg blij dat u hebt genoten van ons eten.
    De rijst is echt niet groter dan een portie kipblokjes, misschien geven we de gasten dat gevoel omdat het kommetje van de rijst zo gigantisch is. Maar als je ze allebei om een bordje gooit, dan durf ik te garanderen dat het met elkaar overeenkomt, en het is een bijgerecht. Dus u hoeft echt niet de Udong of gebakken rijst op te eten voordat u met een volgende ronde begint. :)
    Qua inrichting is het ook niet zo dat we een asiatische look proberen te creeren, juist in tegenstelling. Het moet juist de moderne uitstralling hebben, maar naar de gasten toe verwijzen dat we toch een Japanse keuken hebben, dat is meestal niet de makkelijkste. Ik ben wel met Wendy eens dat de aankleding inderdaad uitgebreider kan. Daar zijn we volop mee bezig.
    Wat betreft de biljard: die staan inderdaad nog in de grond. ze worden ook nog regelmatig gebruikt.
    Gasten hebben een mogelijkheid een zaal te huren bij ons voor kinderfeestjes, vrijgezellenfeest tot een jubileum.
    Dan wordt er weleens aan de biljard of de pooltafel gedacht.

Met vriendelijke groet,

Chen