1. Ten eerste wil ik even zeggen dat De Buren het erg goed doet! Ik werk zelf in de horeca en weet dat dit lichamelijk en geestelijk erg vermoeiend kan zijn! In de topdrukte (vooral in de zomerperiode) heeft het personeel te maken met een dienblad waar voor ongeveer 20 kg (als het vaak niet meer is ) aan drank opstaat! En dit waarschijnlijk wel 100 keer op en neer! Als horeca medewerk(st)er kom je er niet onderuit om met 101 dingen tegelijk bezig te moeten zijn! Al met al moet ik zeggen dat ik alle keren erg snel geholpen ben geworden bij De Buren en als ze het even te druk hadden lieten ze mij heel netjes weten dat ze mij gezien hadden en zo bij me zouden komen. Ik vind het juist leuk dat het personeel "jong" (maar wat noem je jong he :P) is. Dit is ook een beetje de doelgroep want in het weekend is dit wel de leukste gelegenheid om een beetje " uit " te gaan! Eten is goed! Tosti buren Mjummie! Keep up the good work Buren team!