Op dit adres zit nu: Yiamas

1. Kort na de opening zijn we hier gaan eten. Er bestond wat verwarring bij de uitleg. Door het gebrekkige Nederlands van de serveerster, was het niet duidelijk hoe het bestellen werkt. Je mag dus 3 keer 5 gerechtjes bestellen per persoon van een menukaart met foto's.
    De gerechtjes kwamen vrij snel achter elkaar, met als gevolg, dat we na 2 bestellingen (10 hapjes) al zo goed als verzadigd waren. In de gerechtjes (soep, grote variatie sushi's, salades, vlees en vis) zat een goede afwisseling. Alle gerechten waren vers en smaakvol bereid. Het restaurant is strak ingericht. Leuk voor af en toe, maar onze voorkeur blijft uitgaan naar de restaurants een paar kilometer de grens over, waar de prijzen aanzienlijk lager liggen en de kwaliteit toch een stukje hoger is. Desalniettemin een aanwinst voor Heerlen, waar je voor sushi's aangewezen was op de droge en 'voorgefabriceerde' producten in de bekende wok-restaurants.