1. Ik weet niet wat er afgelopen zaterdag aan de hand was hier maar het was een regelrechte aanfluiting. Vrouwen in de bediening waren volledig de kluts kwijt. De ene was erg ongeinteresseerd en lusteloos en de andere deed voor de eerste keer (hoop ik) de bediening. Na drankje duurde het eeuwig voordat er sowieso een bestelling werd opgenomen. Twee Turkse mannen die een kwartier later binnen kwamen waren al klaar met eten toen wij ons 1e gerecht kregen. Na 40 min werd er een alleen 1 voorgerecht opgediend. Bij navraag werd er gevraagd (echt waar!). "U verwacht nog meer?" Fout werd later nog "goed" gemaakt door op kosten van het huis ons een hoofdgerecht aan te bieden maar toen was het kwaad al geschied. Ik heb hier eerder gegeten en toen was alles prima dus ik hoop oprecht dat het hier een eenmalige offday betrof.

6,1