in Eersel

Streetfood gerechten en Ala carte.

1. Yvonne 698 punten

Nog nooit ben ik teleurgesteld bij Nu. Heerlijk eten, goede sfeer, vriendelijke bediening en een goede kaart.

We komen hier regelmatig voor de lunch of diner en iedere keer sta ik weer versteld van de goede smaken.

Bij goed weer zit je heerlijk in de tuin achter, weg van de drukte op de markt.

Ook hebben we hier vorig jaar een borrel gegeven voor een grotere groep. Iedereen heeft het er nog lang over gehad hoe goed dit geregeld was en hoe lekker de hapjes en drankjes waren.

Vorige recensies van Yvonne

• Afgelopen zaterdag bij Nu wezen lunchen. Ik was al een tijdje van plan hier te gaan eten en door de recensies op deze site waren mijn verwachtingen hoog, maar die zijn helemaal waar gemaakt!

Het eten was lekker en de prijs/ kwaliteitverhouding was goed. De sfeer in het restaurant is prima en de bediening is erg vriendelijk.

Ik denk dat ik hier snel een keer ga dineren!