1. Elisa 93 punten

De eerste keer bij NYC was al fantastisch. De service was goed en vriendelijk. Aangezien ik in restaurants & hotels gewerkt heb, let ik vaak op het op gehele plaatje van het restaurant wat soms een voor en een nadeel is.

Dit is echt mijn keuken. Ik had daar ook mijn adres opgegeven en wat bleek, op mijn verjaardag kreeg ik een kaart van NYC. Een fles Prosecco gratis bij het diner voor de volgende keer als ik daar zou komen. Dus hebben we een geschikte datum gevonden om daar naar toe te gaan. Ik gaf mijn (verjaardag)kaart en kreeg daarvoor in de plaats een fles Prosecco en niet zomaar eentje, een D.O.C uit Italië. Ongelofelijk, we hebben er de hele avond van genoten en ik nam daarna een heerlijke Cosmopolitan.

Het is me goed bevallen, want door al dat positieve dat ik eruit kon halen zag ik het negatieve niet.