1. Ginny van Unen

Zaterdag 20 april 2024 hadden wij voor 4 personen gereserveerd. Een gezellig avondje met vrienden, dat was de bedoeling, maar nog geen 5 minuten later stonden we weer buiten. Het begon al met een chagrijnige dame, omdat wij een tafel vlakbij de buitendeur kregen, en wij een andere tafel vroegen.
    Die kregen we, maar haar gezicht sprak boekdelen.

Toen we aan tafel zaten en een jonge knul ons drinken kwam opnemen, vroeg mijn man om een ballentine(whisky) met cola. Waarop de ober zei dat ze dat niet hadden. Toen mijn man zei dat dat gewoon op de kaart staat, kreeg hij een sneer dat de toon van mijn man hem niet aan stond!!! Toen mijn man vroeg wat hij dan verkeerd had gezegd, werd hij als een klein kind gesust en werd er op een neerbuigende manier gezegd dat “alles oke was en dat het drankje eraan kwam”. Meerdere keren vroeg mijn man wat hij dan verkeerd had gezegd, en elke keer kapte de ober het af en zei dat het niet van belang was en dat hij voor het drankje ging zorgen.
    Daar ging mijn man niet in mee! Het is echt heel onprofessioneel om een klant op deze manier aan te spreken!!!!

Wij zijn dan ook opgestaan en hebben het restaurant verlaten. In een zaak met zulk chagrijnig en onprofessioneel personeel zullen wij nooit meer terug komen.
    Er zal vast ook goed personeel lopen, maar wij hebben die helaas niet gezien!
    Bij 32 zullen we nooit meer binnenstappen…