1. Astrid Welling

Wederom met dezelfde vrienden weer gesmuld van dezelfde gerechten.
    VORIGE keer was het enige minpuntje dat we het jammer vinden dat er standaard één schaaltje friet per tafel wordt geserveerd. Nu kregen we ongevraagd direct twee schaaltjes geserveerd.
    Dat geeft zo’n goed gevoel!! In werkelijkheid een dikke 10+

Vorige recensies van Astrid Welling

• Astrid Welling

Met een onlinereservering geregeld voor 4 personen. Snelle reactie ontvangen dat we welkom waren.
    Bij binnenkomst vrolijk ontvangen en naar de tafel gebracht. De vrienden kwamen ietsje later en ook zij werden persoonlijk naar de tafel begeleid. 👍
    Goed gevulde glazen wijn. Gratis glas water erbij. Heerlijke mosterdsoep vooraf en een fantastische maaltijdsalade als hoofdgerecht gegeten. Bij beide gerechten werd heerlijk stevig brood geserveerd.
    Mijn partner en vrienden hadden een vlees en vis gerecht. Ook zij hebben fantastisch lekker gegeten.
    We komen er vaker en genieten altijd van het gezellig personeel en de heerlijke keuken.
    Het enige minpuntje (zoals bij vele horecagelegenheden) de porties van de bijgerechten zijn standaard. Wij zeggen dan altijd gekscherend: volgende keer maar twee tafels voor 2 personen reserveren. Dan heb je twee maal een standaard portie. M.a.w. kijk naar het aantal personen per tafel en gerecht. Dan is het nog persoonlijker.

• Astrid Welling

We hebben met vrienden vooraf op het terras geborreld met een brood plankje en heerlijke bitterballen.
    Daarna kregen we binnen een gereserveerde tafel toegewezen.
    Een ietwat sobere kaart maakte de keuze minder spannend.
    Wat werd geserveerd had een heerlijke krachtige smaak. Daardoor denk je stiekem… hmm ik had nog wel wat meer gelust. Als je daarna ook nog een verrassend toetje naar binnen hebt gesmuld merk je dat het precies voldoende is. Een bakje koffie of thee hebben we zelfs afgeslagen.
    Aanstaande zaterdag wéér..

• Astrid Welling

De Doelen is tijdens de eerste lockdwn prachtig verbouwd. 1 Malig heb ik er van genoten. Daarna nogmaals het terras een keer bezocht. En een spontane aktie met vrienden waardoor de aandacht was afgeleid. Nu als een première met m’n lief een prachtige avond gehad.
    De nuchterheid over het resultaat na de metamorfose kwam met een dikke 10 tot z’n recht.
    Maar dan het plezier (wat we kennen van voor de lckdwn) straalde energie uit.
    En de (nieuwe) open keuken met zichtbare passie en heerlijke creaties maakten ons avondje uit COMPLEET!

• Astrid Welling

We hebben wederom een gezellig uitje bij De Doelen beleefd. Altijd vrolijk en vriendelijk personeel.
    Waar wij enig zins op ‘afknappen’ zijn de bedragen die er voor nagerechten worden gerekend. Die slaan wij voortaan af.

• Al jaren het adres om vol vertrouwen een spontane ontmoeting te regelen.
    Altijd gastvrij, vriendelijk, en persoonlijk geïnteresseerd. Heerlijke combie’s.

• Lekker gegeten, elke keer minder groenten dat is jammer. Leuke en soepele bediening. Wederom voor herhaling vatbaar.

• Astrid Welling

Heel vriendelijk ontvangen, een mooie tafel bij de gashaard en bij het raam met uitzicht op het winkelend publiek. Uitleg over hun stadshap, die elke dag varieert en maar € 10,00 kost. Zeer verrassende kaart met heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Allemaal met een opvallende toevoeging. Mooie verhouding vlees, vis en vegetarisch. In een niet opdringende sfeertje elke keer voorzien van een drankje en kosteloos water. Ruim voldoende porties en ongevraagd mayonaise bij de heerlijke patat. Gezellig personeel die plezier beleven aan hun werk.