1. Op een zondagavond om een uur of 20 waren wij de enige die er zaten. De kok/bediening wilde duidelijk naar huis en zat ons letterlijk weg te staren. Niet eens subtiel, gewoon vanaf een eindje verderop letterlijk naar ons aan het staren. Ik had nog 2 pizzapunten, zat vol, wilde even een eetpauze nemen, maar wel met het idee van, ik eet die laatste punten zo waarschijnlijk nog wel op. Maar op het moment dat ik mijn bestek neerlegde en mijn glas pakte kwam de kok/bediening naar ons toegesprint en griste het bord onder me vandaan, zonder überhaupt te vragen of ik al klaar was. Ik was op dat moment te verbouwereerd er iets van te zeggen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt..Het eten was prima, maar ik kom nooit meer in dit ontzettend ongastvrije restaurant. Ontzettend onbeschoft!!!

De enige ster voor service is voor de vrouw die wél heel aardig was en ons goed bediende, maar helaas wat eerder weg moest en dat ook netjes communiceerde.