Restaurant verhuisd

Dit restaurant is verhuisd naar Maastricherlaan 23, 6291 EK Vaals

1. Afgelopen week in Vaals......zo vaak kom ik niet in Zuid Limburg, en dan ligt Vaals ook nog eens in een uithoek. Omdat ik voor de zaak een afspraak had en de reistijd er nogal inhakte is mijn vrouw mee geweest.

Leuke ontvangst, hele aardige en hulpvaardige mensen. De oudere man in de bediening was wel een beetje overdreven in zijn vriendelijkheid en begroeting, maar als het uit zijn hart komt is het wat mij betreft prima.

Heerlijk gegeten, lekker voorafje en hoofdgerecht met een prima prijs kwaliteit verhouding. De wijnglazen waren wat mij betreft aan de kleine kant......maar de inhoud prima. Per ongeluk werd er een verkeerd hoofdgerecht geserveerd, maar met de nodige excuses stond het juiste gerecht binnen vijf minuten op tafel. De bediening vond het erg vervelend, maar dat kan toch gebeuren, het gaat er meer om hoe je zo iets oplost en dat was ook weer prima geregeld.

Kortom, toppie toppie. Ongetwijfeld gaan we de komende tijd nog eens naar mijn klant in Vaals, en dan weet ik waar we weer gaan eten........zal ik het zeggen......(Troje). Tot dan.