1. Frits de Groot

Wat een goed restaurant! Typisch Grieks en overheerlijke Griekse gerechten met een salade bar als extra starter!
    Super aanbevolen voor een fijne avond!

Vorige recensies van Frits de Groot

• Regelmatig eten mijn vrouw en ik in dit gezellige restaurant. Steeds weer worden wij met de Griekse gastvrijheid ontvangen. Bij binnenkomst valt direct op dat je als gezelschap een keuze kunt maken om knus in de nisjes te gaan zitten of aan een tafeltje.
    Eva ontvangt je snel met een typisch Grieks drankje, de ouzo, en overhandigt jou de uitgebreide menukaart. Typische Griekse gerechten staan op de goed leesbare menukaart. En uit ervaring weet ik dat de meester kok, een echte Griek, Stravos, de heerlijkste gerechten klaar maakt. Terwijl in de keuken het opgegeven menu wordt bereid, kan je als bezoeker gebruik maken van de 'saladebar' (gratis) welke een heerlijke extra is. Zonder meer aanbevolen. Wij nemen de tijd en het is altijd weer genieten als de schotel, prachtig opgemaakt, op tafel geserveerd wordt. Het is smullen!
    Kortom wie eens echt Grieks wil eten, zal ik zeker aanraden naar Sirtaki in Zeist te komen. En...zeer prettig geprijsd. Een aanrader!