1. Zonaanbieder

Afgelopen zondag met vrienden op terras gegeten. We hadden soep en allemaal een gemarineerde varkenshaas met sate op een spies.

Soep was wel lekker. Vervolgens kwam de varkenshaas op de spies.

Na een stukje te hebben gegeten bleek de varkenshaas gewoon niet gaar en rauw van binnen. Zelf met bord naar keuken gelopen en vertelden dat het druk was dus dat dat kon gebeuren. Kreeg een nieuw leeg bord mee en moest dan maar gewoon even patat enzo mee eten anders werd dat koud.

Wat schetse mijn verbazing toen alle anderen waren uitgegeten de tafel werd compleet opgeruimd. Ik zei nog: 'ik moet nog eten'. Maar serveester keek en zei niets en haalde mijn net ontvangen bestek op.. vervolgens kwam de nieuwe varkenshaas maar kreeg er niets bij want dat had ik al bij de niet gare varkenshaas gekregen. Dus geen rauwkost, groente, papat en aardappels maar gewoon de spies.

2,9