1. Bij binnenkomst hing er een groep tieners rond die pizzadozen bij zich hadden en op hun telefoons filmpjes/muziekjes zaten te luisteren. Ze werden een paar keer aangesproken en waren dan even stil, maar ze bleven erg onrustig. Ik heb niks tegen tieners, maar het is wel fijn als je je gezelschap kan verstaan.
    Er was weinig keuze uit drankjes en de placemats waren een beetje vies. Die heb ik omgedraaid, de achterkant was wel schoon.
    Twee van de basis gerechten die we wilden waren er niet, dus moesten we iets anders kiezen.
    Het was zaterdagavond en na een half uur kwamen er nog twee gezelschappen en werd de muziek aan gezet. Dit maakte het meteen wat gezelliger. Jammer dat dit niet meteen al zo was, want het voelde hierdoor alsof we te vroeg op een feestje waren gekomen en nog niet welkom waren.
    Het eten was fantastisch en dat maakte veel goed. Maar ik ga hier zeker nooit meer met een gast naar toe.
    Misschien zal ik ooit nog eens afhalen? Want nogmaals: koken kunnen ze hier echt goed! En uiteindelijk gaat het daar om...

6,7