1. Mariëlle

In een woord, geweldig! Even een dagje met mijn moeder en zus in Arnhem geweest, voor het eerst. Daar hoort ook een hapje eten bij. La Corte had goede reviews via TripAdvisor, maar dat zegt soms niks. Nou deze keer wel! Heb heerlijk gegeten! Het personeel was mega vriendelijk (en niet op een vervelende manier), de pizza was rijkelijk (vers) belegd, met flinterdunne, verse bodem. De tiramisu is echt een aanrader, nog nooit zo'n lekkere gehad. Eentje die niet in de drank verzuipt, maar gewoon lekker is! En het was ook nog eens een mega groot stuk tiramisu, o my god... de sfeer was top, alles zat ook vol zowel binnen als buiten (en dat in oktober). We hadden 3 pizzas, 2 tiramisu en wat drankjes en we moesten 75 euro afrekenen. Nah, echt goedkoop dus! Als ik weer naar Arnhem ga, weet ik waar ik m'n pizzatje ga halen.