1. Briyes 109 punten

Max, de oesters waren heerlijk, na die hoosbui op het terras.

Ook de pannenkoeken die we daarna hebben gebakken waren lekker! Tot de volgende keer.

Vorige recensies van Briyes

• Wederom een fantastische ervaring. De gastheer herkende mijn vriend en mij nog van de vorige keer, wat op 29 mei was. De service is echt perfect. Sjors, bedankt!

Voor het eerst struisvogebiefstuk gehad, smaakte goed! De cabarnet sauvignon uit Chili paste er uitstekend bij.

Ja, Jackies is echt een aanrader. Ambiance, gastheerschap, smaken, alles klopt.

• Briyes

Hier gister gegeten omdat de ouders van mijn vriend dertig jaar getrouwd waren. Was er al vaker geweest en het altijd als goed ervaren. Wat mij gister blij verraste was dat onze gastheer zich mijn vriend en mij nog kon herinneren van de vorige keer dat we daar samen aten, wat begin maart was. Hij wist zelfs nog dat mijn vriend vegetariër is.

Het eten was zoals altijd met zorg bereid en smaakte zeer goed. Jammer dat ik me niet zo lekker voelde, maar dat lag natuurlijk niet aan Jackies.