1. Simone Akkari-Loogman

Een enorme teleurstelling! Onze trouwdag hier gevierd afgelopen vrijdag. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog. De tonijn tataki proefde al wat vreemd. Achteraf bezien, dit moeten laten staan, maar dat is onbeleefd en voor die prijs kan dit toch niet bedorven zijn of zoiets. We waren met 4 personen en 3 personen hadden de biefstuk besteld. Deze was ongelooflijk taai, niet een beetje, maar pijn in je kaken taai. 2 personen zijn de uitdaging aangegaan, de 3e heeft de helft laten liggen. Als het nu 1 biefstuk was die wat taai was, kan gebeuren. Maar serieus, 3. Voor het geld wat je betaald voor een biefstuk, dient de kwaliteit echt beter te zijn. Kan echt niet.
    Over het algemeen is het personeel heel vriendelijk. Dat is ook echt het enige positieve wat ik kan noemen.
    Helaas voor mij een restaurant waar ik nooit meer naar toe ga. Het kan zijn dat wij precies het verkeerde voorgeschoteld hebben gekregen en dat het overall beeld van dit restaurant wel goed is. Het is natuurlijk pas de 1ste keer dat wij hier hebben gegeten.
    Jammer.

3,6