1. Van der heide

Wij bestelden op 21 april om half 7 een pizza bij Sandro nou deze werd pas om kwart voor 9 bezorgd. Wij gebeld met Sandro en hem t verhaal gedaan van dat wij toch ruim 2 uur op een pizza hebben moeten wachten er werd ons toen beloofd dat wij een andere pizza zouden krijgen echter omdat de ovens al uit stonden en de boel al was schoongemaakt mochten we dat op een andere datum inwisselen daar is toen een aantekening van gemaakt.
    Nou vandaag maandag 1 Mei willen wij de toen beloofde pizza bestellen echter zegt de mevrouw aan de andere kant van de lijn dat hun geen gratis pizza’s weggeven en zij gaf aan dat dat alle pizza’s gewoon warm weggingen en als die dan koud arriveert omdat ze t misschien te druk hebben of wat dan ook dat je daar dan gewoon mee hebt te dealen.
    Nou als je 2 uur nodig hebt om een pizza te bezorgen in Apeldoorn nou dan mag je ze wel gratis weggeven. Dit was de eerste en tevens ook de laatste keer dat wij hier besteld hebben en normaal zou t mij niet zoveel interesseren maar door de manier waarop ik behandeld ben door Sandro/personeel is dit een persoonlijke kwestie geworden jammer maar helaas.