1. Op 24 december 2022 een gift for you voucher gekocht om te eten bij Vidocq voor 45 euro. Vandaag op 23 januari wilde ik deze gebruiken.. bij online reserveren zagen wij dat ze geen bonnen meer accepteren buiten hun eigen cadeaubon, toch maar even gebeld.. als antwoord kregen wij onbeschoft te horen dat de dame in kwestie net een tel binnen was en het allemaal nu niet kon beantwoorden, zij gaf in eerste instantie aan dat wij deze bon niet konden gebruiken?? Toch gek als op de voucher staat dat deze tot juni 2024 geldig is.. wat als ik over een jaar met deze voucher was gekomen?
    Uiteindelijk moest ze de baas bellen en werden we teruggebeld.. antwoord was uiteindelijk dat we de bon ALLEEN vandaag konden komen gebruiken ??? Toch gek, zou over een jaar ook nog moeten kunnen.
    Eigenlijk hadden we er al geen zin meer in maarja laten we toch de voucher maar gaan gebruiken.. uiteindelijk 2 sate, kinder sate en 3 drankjes besteld en afgerekend.. we hebben er nog een nare nasmaak van.
    Bij aankomst had op zn minst excuses op zn plaats geweest.. wij vonden Vidocq er leuk maar door deze actie was dit de laatste keer!

2,5