in Winschoten

Restaurant De Tellerlikker--Gezellig, Sfeervol en Betaalbaar

1. Bij het binnenkomen werden onze jassen netjes aangenomen en in de garderobe opgehangen. Het personeel is vriendelijk en er heerst een informele sfeer. De sfeer van het restaurant zelf als het om de aankleding gaat kan echt beter. Een voorbeeld, er worden verschillende tinten licht gebruikt (wit en warm wit licht door elkaar). Er hangen een aantal kunstwerken aan de muur van ogenschijnlijk dezelfde kunstenaar waar de één iets in zal zien en ander denkt, zo kan ik het ook. De stoelen zitten gewoon beroerd, je hebt binnen de kortste keren een houten kont en leun je een keer achterover dan zit het houten frame van de rugleuning in je rug te drukken. Kortom niet comfortabel. Het eten is daarentegen gewoon hartstikke goed. Een heerlijke soep vooraf en lekkere hoofdgerechten met wat verse groentes en een kleine salade erbij. Allemaal heel smakelijk. Je kan hier dus gerust heen en ook wij komen nog eens terug. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik top, niet heel goedkoop maar een normale prijs voor goed eten. Een compliment aan de keuken en het personeel.