1. Edwin 50 punten

Afgelopen zaterdag, 28 mei 2011, hadden we gereserveerd voor een groep van 14 personen. Er was maar 1 kok en die kon deze drukte echt niet aan. We hebben erg lang op het eten moeten wachten en helaas was het ook nog niet eens lekker. Kleine porties, weinig friet, Musaka dat niet te eten was. Ook viel de mixgril en de souflaki heel erg tegen. Mix gril zit normaal altijd wel wat gyros vlees bij, bij deze griek dus niet. Ook was het eten niet warm. Totaal hebben we ruim 2,5 uur binnen gezeten en hebben we erg lang moeten wachten bij het opnemen, lang moeten wachten op het voorgerecht en ook nog eens heel erg lang op het hoofdgercht. Tijd voor een nagerecht hadden we niet meer, want we moesten de trein halen. Nagerecht kunnen we dan ook hier niet beoordelen. Voorgerechten vielen ook allemaal tegen en werden opgediend in een soort soepkom met lepel, erg vreemd en onsmakelijk. Al met al GEEN aanrader en een erg slecht Grieks Restaurant met weinig en krappe zitplaatsen. En al helemaal totaal ongeschikt voor groepen! Ons zien ze hier nooit meer terug. Wel erg jammer want uit eten moet goed en lekker zijn en is nu eenmaal, dezelfde avond, niet over te doen. En dat de eigenaar/kok na het eten nog even de muziek wat harder zet en wat meezingt en vervolgens 2 borden kapot op de grond gooit, maakt dit allemaal echt niet goed!

1,4