1. Gister gezellig met mijn vriendin naar Woody's geweest en het was echt weer geweldig! Ik betrap mezelf er op dat ik vandaag nog steeds euforisch ben over het eten wat ik gister heb gegeten!

Vooraf namen we beide een soepje, ik had de broccoli soep en mijn vriendin de uiensoep en deze waren weer ouderwets lekker! Aankomend bij het hoofdgerecht koos ik voor de Yellowstone (stukjes kogelbiefstuk in een pannetje met champignons en pepersaus) en mijn vriendin voor de Gipsy (varkenshaas met saus van paprika, spek, ui en champignons) en beide hoofdgerechten waren formidabel! Nagerecht werd uiteindelijk een omgekeerde dame blanche (cholocade ijs met warme witte chocolade saus) welke we met zijn 2en hebben opgegeten aangezien we al aardig vol zaten en ook deze was echt lekker.

Ikzelf ben afkomstig van de hotelschool en heb dus in veel restaurants mogen vertoeven maar nergens eet ik zo lekker als bij Woody's!

Kortom ik kijk al uit naar de volgende keer bij Woody's!