1. Een fantastische avond gehad en genoten van het lekkere eten en de bediening, complimenten!
    (We waren met 4 kinderen en 5 volwassenen)
    Maar om dan op een rekening van€450.00 een bedrag van€12 !!! Voor drie flesjes water!! Op Vlieland te moeten betalen is toch jammer! Hèèl jammer.

1. Beste Familie Voorink,
    Bedankt voor de mooie recensie. Zegt het voort zou ik zeggen.

Voor wat betreft het water wil ik toch wel even uitleg geven, want hier is heel bewust voor gekozen; Wij hebben speciale apparatuur aangeschaft die ons water speciaal zuivert om in flessen te doen, daarnaast doneren wij de helft voor het goed doel. Kijk ook op: https://www.facebook.com/watermadeblue.
    Verder is ons water super duurzaam voor het milieu en personeel. Wij hebben geen afval, er rijd geen vrachtwagen met volle flessen heen en er rijd geen vrachtwagen met lege flessen terug. Verder is het duurzaam voor ons personeel, omdat we nu niet al die trappen hoeven te nemen met volle en zware kratten met flessen water. Dat is ons ook heel wat waard. Verder kunnen we ons met eigen water onderscheiden, want niemand heeft het merk water "De Dining". Als laatste: waarom denkt de gast dat alles maar gratis moet in de horeca? Wij betalen toch ook voor het water, glaswerk, koelers, schoonmaken van glazen en karaffen, personeel wat tijd kwijt is om het te brengen etc..
    Hoop dat u door ons verhaal wat meer begrip heeft voor ons standpunt m.b.t. tafelwater.