1. Nav de positieve recensies afgelopen vrijdag voor het eerst een bezoek gebracht. Wat een tegenvaller! De kruidenboter die geserveerd wordt is niet zelf gemaakt. Is waarschijnlijk de boter die je op een rol kunt kopen bij de supermarkt. Het hoofdgerecht. Ipv de juiste en gevraagde saus een hele andere.
    Excuus. Bij het toch prijzige gerecht de overheerlijke lamscarre (overigens niet aan 1 stuk) zou een overheerlijke knoflooksaus en overheerlijke gebakken aardappeltjes in de rozemarijn geserveerd worden. De saus bleek de knoflooksaus die je ook krijgt bij de shoarmazaak. Er werd verteld dat deze inderdaad zo ingekocht en niet zelfgemaakt zoals de indruk werd gewekt. De aardappeltjes geen rozemarijn en tot slot in de oven geweest en vervolgens in de magnatron. Droog taai niet te eten. Eerlijk nog nooit zulke slechte gegeten en ooit geserveerd gekregen. Excuus ja het is druk. (We waren de eerste in de zaak) drinken werd lauw geserveerd. Voor ons echt een teleurstellende ervaring. Wij hebben dit natuurlijk aan de eigenaar teruggekoppeld.
    Prijsverhouding kwaliteit ronduit niet in verhouding. Voor ons geen herhaling.

2,6