1. Dagje klimmen met de kleine meid € 78,00 plus 9,00 handschoenen en parkeermunt a 5,00. Enfin voor de prijs van een klein pretpark een uur en kwartier uitdaging verder, baan was wel de moeite waard, vonden we dat we een drankje hadden verdiend. In een haast lege loods van een bar, stonden 6 meiden van rond de 17 aan de bar hun nutteloze werkdag uit te staan zonder enige activiteit. Ik vroeg aan de bar om 2 icetea met als eerste reactie dat de tafels toch echt QR codes hebben… toen ik als verantwoording aangaf geklommen te hebben en waardevolle spullen in de auto lagen mocht ik bij gratie gods een directe bestelling plaatsen. Toen na 9 minuten het dienblad arriveerde, serieus wat ze met hun zessen gedaan tussendoor mag Joost weten, kwam er een collega mee met het pinapparaat. Als klap op de vuurpijl mocht ik, en volgens mij is geld nog steeds een wettig betaalmiddel, allee met pin betalen. Zoals gezegd spullen lagen in de auto, papiergeld in mijn broek.
    Dit was de druppel nooit meer deze onzin. Heb de drank laten staan en bij de buren heerlijk uitgebreid gaan eten en borrelen en heb aansluitend met cash betaald!

2,7