1. Wij wilden gebruik van de actie maken waar de tweede gast niet hoeft te betalen en hebben het geweten. Het was op een Dinsdag en tijdens het afrekenen bleek dat wij op deze dag NIET in aanmerking voor deze actie kwamen. Dit terwijl voor, juist, deze actie gereserveerd was. Ze waren daar onverbiddelijk en wij moesten het volle pond betalen, €34 voor twee drankjes en twee pannenkoeken waarvan je je af moest vragen of dit wel echt pannenkoeken waren. Het waren duidelijk met een machine gebakken pannenkoeken met een matige smaak en het beleg kwam er los bij, veel te weinig om er een mooie pannenkoek van te maken. En, de aardbeien hadden duidelijk een langere levenservaring dan wanneer ze vers zijn. Zeker de moeite waard om de andere commentaren hier te lezen vóór je besluit om daar te gaan eten. Niet doen!

1,9