1. Hendrik van der Wal

Jammer! Vrienden hadden mij dit restaurant aangeraden. Maar wat een tegenvaller! De eigenaresse loopt de hele tijd in de keuken te snauwen. En de carpachio was niet te eten. Veel te taai! Je kunt wachten tot je een ons weegt voor ze aan je tafel komt om te vragen wat je wil eten. Eens maar nooit meer!

1,5

1. Hey Hendrik. Wat jammer dat de carpaccio niet in de smaak viel. Waarom heb je dit niet laten weten aan het personeel? Dan zou deze eventueel van de bon af gehaald kunnen worden.
    Hoe durf je met zekerheid te zeggen dat de eigenaresse in de keuken stond te snauwen? Ben je zelf in de keuken wezen kijken?
    In elk restaurant geldt dat bij ontevredenheid het gemeld kan worden bij het personeel. Volgende keer kun je dit eerst proberen voordat je een restaurant naar beneden probeert te halen met een recensie.