1. Zoals bekend kom ik hier al sinds jaar en dag en het lijkt erop dat het allemaal wat minder is geworden en dan bedoel ik met name de smaak en de kwaliteit van het vlees (minder mals).
    Aardige bediening, leuke omgeving, en een rijsttafel met zoveel verschillende hapjes is altijd lekker.
    Totaalbeeld is een 7, echt niet hoger!

Vorige recensies van Ron Donkers

• Wederom lekker gegeten bij Bunga Melati te Alphen. Smaakvol Indisch eten, aardige mensen in de bediening, sate van biefstuk… lekker, sate sous komt volgens mij uit een emmer, gado gado erg duur, spekkoek ijs… heerlijk. Lekker geheten maar best wel prijzig zoals een Indisch biertje voor 4,25 euro.

• Leuk, lekker en gezellig gegeten. Rijsttafel met wel 18 schaaltjes, aardige mensen in de bediening, leuke locatie en schone toiletgroep. Wat ik minder vind is dat er honden op een stoel aan tafel zitten, is echt niet hygienisch in een restaurant. En het regende met als resultaat dat er rokers in de hal cq thv de voordeur stonden, open deur en de rooklucht die natuurlijk in het restaurant te ruiken was, ook nietverg lekker. In deze beide voorbeelden verwacht ik een ander optreden van de manager.