in Maastricht

Grand Café D'n Ingel... voor een Duvels goede beleving..

1. Elinezzz

Normaal gesproken heel positief over het eten bij d’n Ingel, maar vandaag helaas erg teleurgesteld: met wat vrienden een hoofdgerecht gepakt waarbij een vriendin en ik hetzelfde gerecht hadden besteld (linguine pasta met paddenstoelen). Helaas bleek het echt enorm zoutig te zijn (en wij zijn wel wat gewend), maar wij deelden allebei deze ervaring en hadden de rest van de groep ook hiervan laten proeven, ook te zout. Dus toen hebben we maar een kwart van het gerecht kunnen opeten omdat het niet te doen was. Dit vervolgens aangegeven bij het ophalen van de borden. Ze gingen het navragen bij de chef en die had schijnbaar van allebei onze borden geproefd (beetje raar tijdens coronatijden?? En onhygiënisch lijkt me.). De chef vond het normaal smaken en zei dat hij dat altijd zo bereidde. We zijn vervolgens NIET gecompenseerd met een nieuw bord of korting op de rekening. Daarna meteen afgerekend en weggegaan. Deze ervaring heeft het voor mij verpest, terwijl ik er normaal wel graag kwam… zonde.

1,7

1. Beste, jammer dat u deze recensie schrijft nadat wij u een oplossing hebben geboden n.l. gelijk een nieuw gerecht serveren maar dat wilde u niet, daar u het eten te zout vond.
    Ook heb ik u nog een privé bericht gestuurd waarin ik heb aangegeven u te compenseren maar ook dit geeft u niet aan in deze recensie.
    U laat wel een hele tafel proeven maar verwijt ons dat wij het gerecht na proeven en vindt dat dan onhygiënisch??. Wij proeven uiteraard niet van het bord wat terug komt maar van de ingrediënten in de keuken waar de maaltijd mee bereidt is, deze zijn n.l. hetzelfde als die wat we aan u hebben uitgeserveerd en deze waren NIET te zout volgens onze beleving.
    Maar goed de een vindt het te zout en de ander niet.
    Met vriendelijke groet,
    Team D'n Ingel

2. Jullie hebben helemaal geen oplossing geboden op dat moment, privé heeft u ook nog niks opgelost?? De serveerster had duidelijk gezegd dat de chef van beiden borden heeft geproefd. Ik snap dat u de status van het restaurant wilt beschermen, maar alstublieft, hoever moet een klant gaan om op een normale manier gecompenseerd te worden?