1. Om half acht hadden we een tafel gereserveerd, we kregen een tafel naast een tochtige deur en vroegen om een andere tafel, dit net als onze latere buren. In het restaurant was het erg rustig en er waren voldoende tafels vrij in het meer gezellige deel van het restaurant. Het team was vooral bezig met opruimen en schoonmaken en maakte daarbij erg veel onnodig lawaai, niet erg gastvriendelijke en ook onze buren vonden dit erg vervelend. Zowel uit de keuken als achter de bar kwam lawaai waardoor ontspannen eten er niet bij was. Wanneer je op deze manier omgaat met je gasten dan gaat het lastig worden de komende jaren. Schoonmaken met lawaai doe je pas nadat de laatste gasten vertrokken zijn. Tijdens het afrekenen hebben we dit ook gemeld bij het vooral erg jonge team. De burgers waren daarnaast ook van mindere kwaliteit dan twee jaar geleden. Wij zijn uitgeburgerd bij ingeburgerd.

3,7