1. Na lange tijd niet uit eten te zijn geweest leek het me leuk om weer eens uit te gaan eten met 2 personen. De keuze viel uiteindelijk op de pan. Eenmaal aangekomen viel mij de enorme parkeerproblemen bij het pand direct al op. Het kan aan mij liggen, maar donderdagavond 19 augustus verkeerde timing misschien? Eenmaal binnengekomen was er niemand om je te begeleiden naar een tafeltje, terwijl we hadden gereserveerd. Alle tafels waren vol werd ons meegedeeld. Een enorme chaotische drukte was het. Na een kwartier wachten kregen we eindelijk een tafel met harde kerkstoeltjes waar je nog geen half uur op wilt zitten. Bestellen met de tablet bleek ook een drama. 20 minuten wachten op een klein stukje vlees wat ook nog taai en koud was. En dit herhaalde zich de hele avond. De prijzen zijn ook enorm verhoogd namelijk 33,50 euro pp. In het weekend nog duurder. Kwaliteit naar beneden, prijzen omhoog lijkt het motto hier. Absoluut geen aanrader. Voor deze prijzen kunnen we kwalitatief beter eten hier in de buurt. Beslist geen aanrader.

2,8